
Tutaj dowiesz się o tym, co robi Państwowe Przedsiębiorstwo Odzieżowe.
Państwowe Przedsiębiorstwo Odzieżowe jest polską firmą.
Przedsiębiorstwo używa skrótu PPO.
PPO to przywięzienny zakład pracy.
W PPO pracują osoby pozbawione wolności, czyli więźniowie.

W odzieży mundurowej chodzi np. policjant,
strażak czy żołnierz.

Ubrania robocze noszą ludzie w niektórych zakładach pracy.
Ubrania robocze chronią przed brudem.

Górnik pracuje w kopalni pod ziemią.

W ubraniach koszarowych chodzą np. strażacy
podczas szkoleń i pracy na terenie straży.

Togi noszą np. sędziowie i prawnicy podczas rozpraw.
Rozprawa to spotkanie w sądzie.

Więźniowie to osoby zamknięte w więzieniach.


© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe.
More information at https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
ul. Kwiatowa 13
98-200 Sieradz, Polska
43 822 42 88
43 827 10 61
sekretariat@ppodziez.com.pl